Mikäli informoit Best Western Rewards® -korttisi tai jäsennumerosi Best Western -majoituksesi yhteydessä, odota vähintään 7 päivää pisteiden tai lentomailien kirjautumiseen tilillesi.
Jos hotellista uloskirjautumisestasi on kulunut yli 7 päivää eikä pisteitä tai lentoyhtiön/kumppanin maileja ole kirjattu tilillesi, kirjaudu sisään tilillesi ja täytä Missing Points- tai Airline/Partner Rewards -pyyntö, niin saat apua hyvityksen hakemiseen oleskeluusi liittyen.
Yli 6 kuukautta vanhoihin majoituksiin ei myönnetä enää pisteitä tai lentoyhtiön/kumppanin maileja. Best Westernillä on tietoja vain varauksista, jotka on tehty www.bestwestern.comin tai jonkin maailmanlaajuisen varausnumeromme kautta.
Saadaksesi hyvityksen tällaisista majoituksista, täytä alla oleva lomake.
Jos hotellimajoituksesi on tehty muulla tavalla, lähetä kopio tästä täytetystä lomakkeesta (mukaan lukien jäsennumerosi) ja kopio eritellystä hotellikuitista postitse tai faksilla osoitteeseen:
Best Western Rewards Points Desk
P.O. Box 42007 Phoenix, AZ 85080-2007 Faksi: 623-780-6988
Yhdysvaltojen, Kanadan ja Karibian alueen asukkaat voivat ottaa yhteyttä Best Western Rewards© -asiakaspalveluun numerossa 800-237-8483.
Jos asut Yhdysvaltojen, Kanadan tai Karibian ulkopuolella, ota yhteyttä johonkin maailmanlaajuisista toimistoista.
Huomaa, että kaikki viestit, jotka sisältävät URL-osoitteen kentässä, joka ei vaadi URL-osoitetta, hylätään, eikä niitä toimiteta.