FAQ's

Alla löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin tai voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tietoa Best Western Rewards kanta-asiakasohjelmasta

Kuinka voi liittyä Best Western Rewards-jäseneksi?

Liittyminen on helppoa. LIITY NYT ja voit heti alkaa keräämään pisteitä!

Onko Best Western Rewards kanta-asiakasohjelma maksullinen?

Ei, Best Western Rewards jäsenyys on maksutonta! Jos et vielä ole jäsen niin LIITY NYT!

Miten voin päivittää tietojani jäsentilille?

Voit päivittää tietojasi verkossa tai soittamalla asiakaspalveluumme 0800 12010.

Miten pääsen kirjautumaan jäsensivulleni?

Jos sinulla on jäsennumero, mutta ei salasanaa jäsentilille kirjautumiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0800 12010. Jos jäsentiliisi on yhdistettynä sähköpostiosoitteesi voit saada uuden salasanan sähköpostitse.

Kuinka voin tarkistaa jäsentilini pistesaldon?

Voit tarkistaa pistesaldosi kirjauduttuasi jäsentilillesi verkossa.

Menevätkö pisteeni vanhaksi?

Best Western Rewards pisteet eivät vanhene!

Kuinka voin tilata uuden jäsenkortin?

Voit tilata uuden kortin kirjautumalla jäsensivullesi.

Kuinka pian jäseneksi liittymisen jälkeen saan jäsenkorttini?

Jäsenkorttisi postitetaan 2-3 viikon kuluessa ensimmäisestä yöpymisestäsi Best Western hotellisssa. Voit myös tilata digitaalisen jäsenkortin. Jäsennumero on voimassa heti.

Mistä saan lisätietoa Best Western Rewards ohjelmasta?

Lue lisää Best Western Rewards kanta-asiakasohjelmasta ja siitä mitä se voi sinulle tarjota!

Voinko lisätä toisen henkilön tiliini?

Ei, sillä jokainen jäsentili on henkilökohtainen.

Voinko luoda tilin yritykselleni?

Best Western Business Advantage on yrityksille suunnattu jäsentili. Voit yhdistää siihen kaikki yrityksesi matkustavat työntekijät ja pisteet kertyvät yhdelle tilille. Lue lisää Best Western Business Advantagesta ja liitä yrityksesi mukaan jo tänään!

Pisteiden kerääminen

Kuinka voin kerätä Best Western Rewards pisteitä?

Tienaat 10 pistettä jokaista Yhdysvaltain dollaria kohden jokaisesta pisteisiin oikeuttavasta yöpymisestä.

Tuleeko minun tehdä varaus Best Westernin nettisivuilla, jotta saan pisteitä yöpymisestä, vai voinko varata suoraan hotellista?

Kerätäksesi pisteitä voit tehdä varauksen joko Best Westernin nettisivujen kautta tai suoraan hotellista. Ennakkovaraus on aina suositeltavaa.

Kuinka tienaan pisteitä Best Westernin nettisivujen kautta tehdyistä varauksista?

Kirjaudu jäsentilillesi ennne varauksen aloittamista. Näin jäsennumerosi lisätään suoraan varaukseen. Näytä myös jäsenkorttisi sisäänkirjautuessasi hotelliin. Jos et vielä ole Best Western Rewards jäsen LIITY JO TÄNÄÄN!

Saanko Best Western Rewards pisteitä jos maksan majoituksen Best Western Travel Cardilla?

Kyllä, saat pisteitä myös maksaessasi Travel Cardilla jos olet varannut pisteisiin oikeuttavalla hinnalla.

Kuinka voin kerätä lentoyhtiöiden pisteitä?

Voit valita monista Best Westernin lentoyhteistyökumppaneista ja kerätä heidän kanta-asiakasohjelman pisteitä.

Voit valita vaihtoehdoksi lentopisteiden keräämisen kirjautumalla omille jäsensivuillesi.

Voinko kerätä sekä Best Western Rewards pisteitä että lentomaileja?

Voit kerätä vain joko Best Western Rewards pisteitä tai lentomaileja. Voit valita keräystapasi kirjautumalla omille jäsensivuillesi.

Jos varaan useamman kuin yhden huoneen, voinko kerätä pisteitä niistä kaikista?

Voit tienata pisteitä aina 10:een huoneeseen asti kunhan maksat kaikki huoneet itse ja ne on varattu pisteisiin oikeuttavalla hinnalla.

Kuinka kauan kestää, että Best Western Rewards pisteet ja lentomailit kirjautuvat jäsentililleni?

Best Western Rewards pisteet kirjautuvat tilillesi viikon sisällä majoituksesta. Lentomailien näkyminen lentoyhtiön jäsentililläsi kestää hiukan kauemmin.

Mitä teen jos tililtäni puuttuu pisteitä?

Jos näytit jäsenkorttiasi hotellissa pisteiden tulisi näkyä tililläsi seitsemän päivän kuluessa.

Jos yli 7 päivää on kulunut ja pisteet eivät edelleen näy tililläsi voit ilmoittaa puuttuvista pisteistä kirjautumalla jäsensivullesi. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0800 12010 tai sähköpostitse bwr.service@bestwestern.com.

Huomioi, että jos yöpymisestä on kulunut yli 6 kuukautta, ei pisteitä enää voi kirjata tilillesi.

Pisteiden käyttäminen

Mihin voin käyttää Best Western Rewards pisteitäni?

Voit käyttää Best Western Rewards pisteitäsi vapaaöihin, Travel Cardeihin ja erilaisiin lahjakortteihin.

Mikä on Best Western Travel Card?

Travel Card on lahjakortti, jonne ladataan valuuttaa. Se käy maksuvälineenä kaikissa Best Western hotelleissa.

Kuinka kauan kestää saada tilaamani pistepalkinto?

Sähköpostitse toimitettavat lahjakortit toimitetaan muutaman arkipäivän kuluessa. Postitettavat lahjakortit toimitetaan 3 viikon kuluessa.

Voinko siirtää pisteitä toiselle Best Western Rewards tilille?

Kyllä, pisteitä voi siirtää toiselle jäsentilille, jos osoitetiedot ovat samat. Voit siirtää pisteitä olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Missä voin käyttää vapaaöitä?

Voit käyttää pisteitä vapaaöihin kaikissa Best Western hotelleissa. Vapaayöt maksavat 8000-36000 pistettä riippuen hotellin sijainnista ja tasosta. Jäsentilillä tulee olla vaadittava määrä pisteitä sisäänkirjautumisen yhteydessä. Jos pisteet eivät riitä vapaayöhön, tulee yöpymisestä veloitetaan päivä hinta.

Menu

 Finnish
Menu